Skärpning! Dags för förändring! Nu!

Jag har fått in många kommentarer på mitt inlägg:  Tro, Hopp och Kärlek!

 

 

Det är jag mycket tacksam för, och det jag läser gör mig varm inombords och

bestört av vad andra har gått igenom! Ni minns att alla på Facebook och Media var tvungen att hjälpa mig med min spårlöst försvunna dotter innan polisen ens behagade att ”agera” mera.

När jag läser kommentarer från personer som varit med om samma sak, fast deras anhöriga blev mördade… Då blir Jag riktigt förbannad! Det kunde lika gärna varit Sofia, men tack gode gud hittades hon i fysiskt bra skick.

 

Nu vill jag säga tydligt och öppet (för det är min blogg och jag är Alltid ärlig)

POLISEN: Rejäl jävla skärpning när det gäller försvunna personer!

Ni klagar på era resurser och lagar?

Men hjälp då till att strejka med förnyelse av lagboken och era resurser!!

Annars är ni inte bättre än dom som blundar för förändringar!! Och en ytterliggare sådan brist är väl inte så skoj att ha över sig?

 

Dags för förändring!! NU!

 

 

En reaktion på ”Skärpning! Dags för förändring! Nu!

  1. det är inte bara försvinnande dom är dåliga på. våldtäkter och pedofiler och liknande fall lyckas dom inte heller göra något åt. dom lägger ner allting. vart med om en massa, ändå har ingenting hänt. glad att hon kom hem och så. kram

Lämna en kommentar