Sunt förnuft?!

Bild

Japp en underbar sommar morgon är vad det är! Man vaknar till hennes vackra leende, för att sen bara fortsätta gosa och skratta! 🙂

Så vad har man hunnit med på morgonen?

Jo man vaknade och slog på nyhets morgon på 4:an som vanligt… Och måste bara säga att det börjar bli tjatigt! Så nepp! När klockan slog 09.00 så gick vi på promenad istället! 🙂 Och det var skönare än höra om självmords-bombare m.m.

Nu vilar den lilla ängeln middag så här sitter jag… Ska jag sätta upp tvättid?…

Tittar som många gånger förr mot tvättkorgen och konstaterar….Oja… men nog om det!

När vi var på promenaden så gick vi även till centrum. Och jag studerade lite på andra mammor med sina barn och vagnar och allt var det är….

Thea skrattade och ropade Heeej! till barnen, och varenda en såg sura och griniga ut, och det kan väl hända att varenda en inte fick titta klart på barn-programmet eller så?…

MEN, Thea tittade även på de flesta mammor med och ropade sitt söta Hej, och jag blir nästan arg när jag ser att även dom ser sura och larviga ut! Seriöst!?

Dom har själva barn som förhoppningsvis ska bli trevliga och sociala i framtiden?

Då ska det väl börjas i tid? Så är det med allt annat med.

Men men, det är ju bara min åsikt… Sunt Förnuft?!

Nej jag återkommer, ska nu fundera lite på skolavslutningar m.m.

Äldsta Sofia går ut 9:an…. Jösses!

Fram tills ikväll:

Kramar!…. Och jag glömde säga igår, ät inte pölsa nu hörni! 😉

Bild

Bild

Lämna en kommentar