Idag är jag stark!

Hej som i Hurra!

 

Fasen vad trevlig gårdags kväll det blev får man säga! 🙂

Grillade hemma hos Micke med underbara Kicki och Jens.  Längesen jag hade så kul! Tack för det! 🙂

 

Så! Vad händer nu då? jaa….ska nog åka över till mor min och hämta barnvagnen.

Ehh….då tänker ni nog något i stil med: är inte den hemma när Thea är hemma? Jo normalt sätt, men sen tyckte jag senast jag var där att:  njee…skit i den, nu när vi får skjus i bilen så hämtar jag och Thea den en annan dag….(bilen trodde jag var för liten för att få in vagnen i) Fel! Den hade fått plats!

Såhär i efterhand så undrar jag hur fan jag tänkte!? Må man ha burit ungen förr, men hon väger ju inte 1 kg längre precis.

Men men, får se det som träningsmetod för biceps! 🙂

Sen när jag kommer hem ska jag tvätta (som typ alla andra dagar) samt möblera om! Omväxling förnöjer säger dom…

Och vilka är  ”dom”..?  Ingen aning! Så jag omformulerar till att Jag tycker det! 🙂 Och varför känner jag för att möblera om just idag?? Jag tror många kan hålla med om att när man varit hemma hos någon som man tycker har det mycket fint, så kommer den där känslan att: fan….jag ska städa och kanske möblera om… Och japp! Den känslan drabbades jag av efter igår 🙂

Dom närmaste som känner mig vet att jag har haft en jobbig period nyss… Men goda vänners lag kan göra såå mycket!

Mer än dom vet själva kanske? Och min bror har en mening som han skriver som status på fb ibland som jag nu tar efter, för så känner jag:

Idag är jag stark!

Skriver mer senare 🙂 En bild på mig och kära bror! 🙂

 

jag o mange

 

Lämna en kommentar