Män som hatar kvinnor

Hej som i Hårt!

Det är precis vad dagen har varit, Hård! En mycket vis person sa till mig att blogga är ett bra sätt att ventilera!

Du vet vem du är ;).. Och du har såååå rätt!

Så jag tänkte göra det nu. Som vanligt nämner jag inget namn… Men fy fan vad oförskämd, elak och omogen man kan vara! Denna person är inte sen med att säga:

– Jag vet att jag har förstört för dig, och förmodligen förstört hela dig.

(Observera då att jag har gått vidare med mina barn, och kämpar för att deras vardag ska flyta på)

Han har (enligt han själv) inte kunnat ringa, smsa, eller komma in på internet. Men! Sen ser jag ju naturligtvis att människan är online på FB ca 6 timmar varje dag…. Eftersom han inte bryr sig om mig så kan han ju iallafall anstränga fram ett litet ”Hej! på sina barns FB? Eller?

Aja sen ringer snubben 1 vecka efter tystnad och säger:

– Jag skulle vilja träffas ”under ordnade omständigheter” ….. på nationaldagen.

Eh…. va? Här kommer killen som sabbat många år av mitt och barnens liv och har hittat en fint ord ur någon uppslags bok, och tror han fortfarande bara kan komma hit när han själv behagar med sina MYCKET konstiga svängningar i humöret, och med egna krav?….. Seriöst, Jag ber för barnens skull att han växer upp nångång!

Jag fortsätter med min strategi: Jag Är Stark!!  När jag tänker på denna person så får jag en filmtitel i huvudet:

Män som hatar kvinnor!

Så! Nu när det var sagt så tar vi nåt roligare.  Jag och Thea har gosat som alltid 🙂 promenerat i fina vädret!

Theas favvoplats att titta på TV Theas favvo plats när hon kollar barn kanalen 🙂

Och personligen ska jag passa på att laga barnens totala favorit rätt!

Kyckling gryta Ala Helle! 🙂

 

mat 2

Ses senare! Puss på er! Och till er tilläggs:

lovemyreaders-done

Lämna en kommentar