Helena Carlssons Home Clean!

Hej alla där ute!

Vill informera om att f.o.m.

15/12 – 2015

Så börjar jag mitt nya arbete! Det är en tjänst som går ut på att mestadels städa. Hos dig kanske?

Mitt motto är att alla ska kunna unna sig den lilla lyxen i vår stressade vardag! Det finns inget som heter lathet i den biten, bara trötthet och utarbetad. Dessutom kanske du har tänkt tanken att ringa någon, men så blir det aldrig av. Därför tar vi i början in ett visst antal kunder. Endast för att du ska få den bästa servicen!

Vad just DU behöver hjälp med får du informera mig!

Du kanske behöver städat och hemhandlat?

Vi ordnar det!

Våra 3 kategorier är

-BAS-STÄD

-BAS+ÖVRIGT

-ALL-TJÄNSTEN

Vi skräddarsyr ett schema för ditt hem när och vad som passar dig bäst.

Vill du komma i kontakt med mig:

E-mail : helenacarlsson.homeclean@gmail.com

Telefon: 072-936 15 21

Med vänlig hälsning

Helena Carlsson

Lämna en kommentar