Nya tag!

 

När någon säger det klassiska uttalet ” Tiden går så fort ” så får man en liten suck inombords och tänker typ- kom på nått nytt att säga!… Men faktum är att nu har faktiskt tiden gått fort.. ja min klocka har det definitivt!

Så vad har hänt hittills? Jag har börjat arbeta på 100% efter det börjar nästa jobbskift hemma på 100% …..

D.v.s. Barnen, städa, handla m.m. ja ni vet ju själva. Det man faktiskt missar och saknar är den sociala biten med vännerna

i Täby! Längtar efter att åka till Venezia och träffa de mina, och spela biljard! Jag har tänkt göra det så pass länge nu så i slutet av helgen sker det nog!

För övrigt så har minstingen Thea nyss fyllt 2 År! Får man beskriva lilla Thea som person så är det enkelt

Hon är så makalöst söt, och otroligt snäll! Jag minns när jag skrev i bloggen för längesen att lämna henne på dagis var tortyr! Men att det skulle gå över med tiden… Jag måste erkänna att jag tror att det aldrig riktigt  går över, känslan att man sviker henne när man går. Men sånt ingår ju dåra helt enkelt.

Klockan skenar iväg… Inser att hon är 02.12…ajajaj

Dags att gå och knyta sig så man kommer upp imorgon. 🙂

Men NI…. Titta in oftare från och med nu! Jag har mycket på hjärtat som ska ut!

Kram sålänge! 🙂 Och hoppas vi ses på Venezen snart!! 😉

 

 

 

 

 

Lämna en kommentar